Melodifestvalen

Undrar vem som INTE bloggar om melodifestivalen ikväll? :p Alla gör nog det!

Iaf.. Min åsikt. Helt fel vann! Kommer inte gå bra i Euroviosion för Anna. Skulle nog gått bättre för Salem el Fakir!
Jag gillade Jessicas låt. Den var riktigt fin! Men den hade nog inte heller klarat sig bra i Eurovision. Sen Erik. Jag har helt missat han! :O Vilken tjatig låt han hade! Visst, han e typ väääldigt snygg. Men det e inte allt :p Som många tror...
O hade Sverige skickat Darin eller Ola, då hade dom nog fått skämmas reeejäält! :p Iaf Darin.. Husch. Tycker inte årets finalister var nå höjdare.
Jaja. Vi får väl se hur det går i Eurovision. Tänk om Swe inte skulle behöva kvala för en gångs skull :p

Jaha. Va ska ja göra imorgon då. JAG ÅNGRAR SÅ ATT JAG INTE ÅKTE TILL SWE!!! Alla e så tråkiga här hemma :s
Nu börjar jag känna mig piggare. O förkylningen börjar äntligen vända!! Finally!
Jaa. Ja åker väl hem o rider. Åker kanske på mässa en sväng. Ska ut å gå iaf. Hmm.. det var nått jag skulle göra imorgon... Men det har jag glömt. Som vanligt :p
På måndag är det jobb igen. Nu resten av månaden har jag bara korta pass. Skönt, men jag vet inte hur jag ska klara mig ekonomiskt.. Massa räkningar den här månaden :s usch. Nå, förhoppningsvis får jag lite extra jobb :)

Nej hörrni. Om man skulle gå å sova nu.
Eller kanske inte... :p hmm.. vi får se ;) hehe

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0