Massa frisk luft

Det har jag fått idag. Var ut o pussa på min älskade häst idag :) <3
Sen spelade jag lite piano. Vill ha hit mitt piano nu till lägenheten!
Åkte vidare till stan o lägenheten. Träffade Alex en sväng, o via en sväng o handlade.
Är i lägenheten nu. Rasmus är också här. Åh det kommer ingenting på tv ikv.. Ja Let´s dance kanske man kan kolla på då. Men sen då??
Skönt o veta att man inte behöver vakna bakis o illamående imorgon! ;) hihi

Hade tänkt åka till.....idag. Meen.. Jag tror jag åker imorgon bitti (: Tänker inte säga vart! Kanske senare! Men det e en bit härifrån. O hade tänkt komma hem på söndag kväll.
Vi får se ;) hihi

Nu kolla Top chef!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0