Massa fiolspel

Hann inte skriva nånting igår. Det var full fart hela dagen.
Jobbade kort dag, sen köpte jag present åt Rasmus, som blev 18 år igår. Alex var med. Sen åkte ja hem till finaste Ch, o vi var ut :) <3 Massa galopp :D Sen stressa ja hem o så skjutsa jag familjen till Arken. Dom skulle äta middag där. O jag stressa hem efter fiolen o noterna o direkt till församlingshemmet. Där träffa ja Malin :) Sen var det lektion i närmare 2 timmar. Gick väl så där helt ok. Fick spela Vivaldi med piano nu.
Sen direkt efter familjen. Fast först åt jag en räksmörgås där (A) Hade inte ätit nått o klockan var nästan 9 ... Så skjutsa ja hem dom, o sen åkte ja till stan igen. Åkte direkt till Alex :) Färga hennes hår gjorde ja. Sen hem där mittinatten nångång...

Jobbat kort dag. Slutade lite tidigare o for på fiollektion. Gick inte så där bra som ja hoppades på :/ Menmen... Bara fortsätta öva. Snart ska jag bege mig tillbaka. Vi har snart gruppspel.
Ehm o noterna..jaa... :p Katja har dom. O ja tror att Katja är i Spanien...

Ikväll blir det nog lugnt. Hade tänkt åka ut. Men nja. Nä.
För imorgon ska ja upp tidigt! Petra kommer o plockar upp mig vid 9, så ska vi till godbyhallen. Så blir det innebandy cup :D

O sen Florian träning :D Ja e såå laddad för morgondagen!

Nu ska ja vila lite, sen fiol.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0