Lång powernap..

Upps, jag skulle bara ta en powernap på en kvart. Men ja vakna 3 timmar senare... Jag som skulle ut o gå. Vill inte gå ut o gå nu när det är mörkt :/ Ja e mörkrädd, o ja har förföljelsemani :p
Nå, jag pallra mig upp o for o handlade iaf. Hade ingen mat hemma. Ovanligt.. ^^
Nu ska ja försöka få ihop nå mataktigt.

Jobbade en kort dag igen. Riktigt roligt o jobba idag :)

Imorgon är det äntligen fiol :D Så måste öva ikväll igen.
O imorgon blir bror min 18 år! Så dom ska på middag, o ja måste köra hem dom sen... Snark.

Nå, nu håller ja på å hungrar ihjäl!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Dom är så lagom i lynnet och i storleken :) njä jag e nog inte så nervös, det enda som snurrar runt i mitt huvud nu är att han ska må bra och vara frisk när han kommer ut. Framförallt att hans LUNGOR ska vara färdigutvecklade. Skräcken att inte höra ens nyfödda bebis skrika finns ständigt där även fast vi nu befinner oss på betydligt säkrare veckor än när jag åkte in på sjukhus i vecka 29! Mvh / Emma & Mini-Me

2010-03-17 @ 20:33:41
URL: http://littletoddler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0