Lååång dag

Idag har det vart en lång dag. Kunde inte sova inatt, o när ja väl somnade sov jag väldigt dåligt. Halsen o öronen klia som bara den!
Jobbat 10.30-19.30. Tiden har gått rätt långsamt. Nå, jag o Nora försökte fördriva den på bästa sätt :)
Efter det åkte jag o plockade upp Melle. Sen var det städa butiken som gällde, o sen gick vi ut på en promenad. Trevligt :)
Nu sitter jag här o kippar efter andan. Allt e helt igentäppt. Jäkla skit...

Imorgon är det jobb lång dag igen. Blää..Gillar inte! Har smittat Nora också! Igen! hehe
Efter jobbet imorgon har ja faktist ingenting :) Skönt! Det e inte ofta det.

På fredag måste jag vara frisk!
Först ska jag jobba, bara kort dag. Bytte bort halva dagen. För det e fiol då. Sen blir det städa lite av butiken, o sen är det personalfest :D tjoho! Det är den årliga discobowlingen. Sen blir det mat nånstans. Kommer bli askalas! :D

Jo förresten! Vet ni vad jag gjorde här inte förra natten, utan den innan!?
Jag steg upp, började leta efter kläder jag skulle ha på mig till jobbet. Hittade inte mina jeans, så jag gick runt i lägenheten o sökte dom. Sen gick jag tillbaka till sovrummet o flyttade på en massa kläder men hittade inget. Sen mitt i allt kollade jag på klockan....Den var ju bara kvart över 2!! Snacka om att va förvirrad! Då somnade jag väldans fort igen. Sen när ja vaknade på morgonen hade jag ett par shorts, en långärmad tröjja och en handduk i sängen. Undrar va tusan ja hade tänkt ta på mig :p Sen låg min jacka i soffan. O alla kläder var hullerombuller :p Håhå

Men nu ska ja i duschen, om ja orkar :p Sen dricka lite te, o sen sova!

Puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0