Jag är inte rasist...

MEN!
Om ni kollar på Efterlyst. Hallå, 95 % av alla gärningsmän, är ju utlänningar!!
Åh, att dom kan förstöra för andra och sig själva. Varför?

Alltså...jag glömde äta middag idag. I vettig tid.. Slängde ihop lite här nu. Men nu är klockan 11.

Har pratat med Florian idag :) Shit alltså.. Det är 3 år sen vi träffades! Sku så villa åka o träffa han igen :) Sku villa hälsa på alla nere i Frankrike. Spec Clare! En av dom härligaste människorna jag träffat!

Men om två veckor, då får jag nog träffa en jag velat träffa väldigt länge nu :) Längtar!

Imorgon e det äntligen lektion :D yey! Ska öva lite till nu. Hinner öva efter jobbet också. Efter min promenad. För imorgon blir det ingen powernap :p Det slutar bara med 3 timmars sömn. Så nä.

Ne, nu fiol, sen dusch, o sen sova.

Puss o kram

bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0