Ingen bra rubrik

Jag sov väldigt länge imorse. Min kära bror också. När jag äntligen tog mig upp ur sängen, så lagade jag frukost åt oss :) mumma!
Jag tog fram saxofonen o spelade lite. Men sen kom mamma o pappa efter oss o vi for på mässa. Den var ungefär lika upphetsande som alla andra år. Men trollkarlen! Han var duktig :) Och snygg......... :$ hehe annars va det väl inge mer kul där. Det var rätt dött med folk. Det var tydligen båtmässa den här helgen också. Smart o sätta båda på samma helg! (Y)
Sen åkte vi efter Wilma till svinö. Hon har vart hos Viola hela helgen i Föglö.

Jag har diskat, dammsugit, spelat saxofon och varit ut på promenad. Vart en riktig jobbig promenad! O ja.. Ja måsta testa jogga också.. Kanske inte så smart... Men det var skönt :)
Nu ska ja i duschen. Sen får vi se va ja hittar på. Skulle behöva betala lite räkningar :/

Oj, klockan är redan sju!

Imorgon ska jag på jobb. Efter 5 dagars sjukskrivning. Rätt skönt ska det bli.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0