Hoppträningen..

Ja ni kanske undrar varför jag är så glad över att jag ska få hoppa för Florian.

Det var jag som började hoppa för Florian förut. Innan Wilma. Jag tror jag var med två helger.
Men sen när jag jobbade så mycket, hann jag inte hem o rida så mycket. Så Wilma red han väldigt mycket. Vilket blev att jag inte fick rida för Cia. Eftersom inte jag hade ridit nå mycket, så var det ju helt rättvist att hon fick. Men sen när ja väl kom o red, då fick ja inte heller. Såå..
Visst, det är min häst. Men han står hemma hos mamma o pappa. Så nu e ja överlycklig! För Wilma ska på vokalisttävling. Så hon rider söndagen iaf.
Men jag är glad för en dag :) Jag har inte hoppat han på....flera månader! Tror inte det var snö när jag hoppade han sist... Jag har ju hoppat Arne, det har ja. Så helt bakom flötet borde jag inte vara ;) hihi

Men jag ser så framemot det :)

Alexandra e supersnäll o kommer med mig :D <3 För jag måste köra själv. O det tycker jag inte om.. Nog för att hon är allergisk :p hehe men hon behöver ju inte ta i han om hon inte vill ;)

Men det blir en sjujäkla stressig lördag!! Företagscupen (för er som inte vet är det en innebandycup), som är i godbyhallen börjar kl 9 o håller på till ca 15. Kl 16 ska jag vara i Hammarland med Ch på hoppträning. Rider mellan 16-17.30. SEN kl 18 börjar vokalisttävlingen. Får se om jag hinner dit tills Wilma och Viola är.
Nu börjar helgerna vara sig lik igen :)

Nej, nu ska ja öva fiol :D E så pepp! Har gått så bra nu o öva!!

Puss o kram

 


Kommentarer
Postat av: alex

ja ALEX är jättesnäll hon:P

2010-03-15 @ 18:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0