Förbanna!!

Vettni! Jag är förkyld o har förbannat ont i halsen, IGEN!!! Alltså come on! Vafan är det för fel på mig?
Nå, förhoppningsvis på tisdag kanske jag får reda på det. Då blir det läkare. Med eksemen och varför jag är sjuk hela tiden.

Iaf..

Jobbade kort dag. Sen åkte ja o prata strunt med mamma o markus ^^ Sen åkte jag till Arne. Mockade o fixade allt. Men sen när jag skulle hämta han för att rida. Nej då tänkte han defentitivt inte komma! Efter 20 minuter gick jag fortf o försökte få fast han. Men sen..sen vart han riktigt arg :s då gick jag därifrån till slut. Riktigt riktigt sur vart han :s aja.. Bättre lycka nästa gång. Det var nog inte hans dag idag.
Så det va bara o åka tillbaka till stan.
När ja kom till stan så gjorde ja inte så mycket. Kolla lite tv, o sen åkte ja o Hanna å åt :) Mumma! Kycklingsallad! Prata massa strunt.
Nu är jag hemma igen. Men nu måste jag städa butiken. Orkar inte göra allt ikv, så tänkte bara ta golvet. Men det tar bra länge :s Så imorgon tar jag resten.
Sen senare MÅSTE ja öva fiol! Så det så.

Imorgon jobbar jag lång dag :/ blä 10.30-19.30. Efter det måste jag göra resten i butiken. Sen öva fiol igen. Bara jag orkar.

Men nu kolla klart programmet o sen ner till butiken.

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: sanna

hmm arne är en steya ibland hör jag.. Men det tar vi tips o trix till. Det där kommer han troligen göra om! eftersom det funka den här gången. Ett tips är att du går in i hagen, när han ser dig stannar du. Tittar på han. Säger inget. När han ignorerar dig, gå tills han börjar titta på dig igen. Stanna. börjar han ignorera dig igen gå mot han tills han tittar på dig. Börjar han gå ifrån dig, backa. Tills han stannar o tittar på dig. När han ignorerar dig igen gå fram några steg o när han tittar stanna. Håll på så där. Till slut ger han sig tro det eller ej.. Ingen ide o dölja att du ska ta han från hagen, för det fattar han o ingen ide o springa efter ( kan berätta att det inte alls funkar bra ^^). Brukar köra den där med Beja, funkar kanon bra (: lycka till!

2010-03-02 @ 23:19:21
URL: http://stayupsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0