För mycket bakismat...

Jag ska nog inte nämna allt jag ätit idag. Jisses.. Hatar o va bakis :p
Har fortfarande lock i öronen också! Jäkla skit. O förkylningen är värre..

Gårdagen.. Vi var ju då först o bowlade. Gick skitbra! :D Såklart vann ju vårt lag ;) Var nog för att jag o Petra va där ;) hehe O jag vann första serien :D Woho! Slog Kenneth! O det var mitt mål! ;) hihi
Sen åkte vi vidare till Park. Där åt vi jägarsmörgås o drack lite. Sen begav vi oss till stadshotellet. Jag var inte på hugget sen. Så jag åkte hem. Full och helt täppt. Var så smart o messade Rasmus o undra om han behövde skjuts xD haha
Imorse.. jaa.. va ska man säga.. Rösten var försvunnen ett tag. Jag förflyttade mig till soffan o låg o tyckte synd om mig själv :p
Sen drog jag till Fantasia. Pratade lite strunt.
Middagen åt jag med Sanna :) Sen for vi runt lite.
Nu e ja hemma. Har nyss kollat Sommaren med Göran. Nu vet jag inte om jag ska kolla melodifestivalen eller nästa film. Får se. Kanske jag får sällskap? (: Om man vågar sig hit att jag inte smittar ;)
Sen senare ska jag o skjutsa hem mina fyllon till föräldrar. Får se om jag stannar där sen. Ska ändå dit o rida imorgon. Om jag inte är helt död förstås.

Förövrigt är inte mitt humör så där tipp topp :s Jag vet inte... Sku göra vad som helst för att få åka till Swe nu! Jag blir galen snart! Men ändå inte.. Äh...

Nej hörrni. Ha en trevlig lördag kväll!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0