Fest och fiol hela helgen

Vilken händelserik helg det här har varit :) Eller ja, den är ju inte slut än!

Fredagen:
Jobbade kort dag. Bra med folk hade vi! En rolig arbetsdag :) Efter det gick jag på min fiollektion. Gick väl helt bra. Spelade min ungerska låt med piano. Sen hann jag bara vila en halv timme, så hade jag ännu en lektion. Hanna kunde inte komma på sig, så jag fick den :) hihi Sen hann jag bara hämta upp Hanna, via Alko, och sen hade vi gruppspel. Sen efter gruppspelet fick jag spela igenom ungerska låten igen med piano. Gick bättre då :) Sen var det slut på fiol. För dagen ;) Sen åkte ja o Hanna å åt, o sen for ja hem o fixade mig. Hanna va snäll o kom o hämta mig, så åkte vi o plocka upp Sanna o Martin, o for vidare till...Martin. Ja det var många Martin ;) Där hade Sarah o MArtin 42 års fest ;) Skitkul! O såklart vart det ölspel (Y)
Vidare till stadshotellet.
Nå, en lyckad kväll :)

Äh. Ja fortsätter skriva sen :)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0