Bakis. Än en gång...

Att man aldrig lär sig. Usch. Jag har ont i huvudet. O ont i HELA kroppen!

Gårdagen. Jag vaknade halv 9, så kom Petra o plocka upp mig. Vi åkte till godbyhallen o spelade företagscupen. En innebandycup alltså :) Förra året hade dom inte vunnit en match, eller spelat nån oavgjord. Men vettni iår! Vi vann en match :D Dock förlorade vi två. Men vi hade skitkul! Jag blev matchens lirare andra matchen :)
Sen kom alex dit med min bil, o vi åkte hem till mamma o pappa. Hann andas en stund o äta lite sallad. Så var det dags o åka iväg på hoppträning för Florian. Var lite nervös när jag skulle köra, men det gick bra :) O Cia var snäll o backade åt mig sen. Träningen gick superbra! Älskling var så duktig :) Är supernöjd!
Sen stressa vi hem, körde hem släpet. Erica var så snäll o lånade ut sitt släp till mig :)
Jag åkte till Solbacka, o lyssnade på vokalisttävling. Wilma och Viola va med. O dom kom 3a :D Dom var superduktiga! Efter det skjutsade jag Isak till ämnäs o Joel till stan. Hämtade upp Sarah o for hem :)
Sen mittiallt var vi på Arken ;) hehe
SUPERKUL kväll! Ska jag nämna vart vi vart bjudna då...? ;) nä. Ni blir bara så avundsjuka.. ;) hihi

Imorse var det väl inte lika kul. HAr sjukt ont i hela kroppen. Tror ja avlider snart! Träningsvärk! Och igår skulle jag visa Sarah o Erik att jag kan hjula. Ne, ingen bra ide kan ja säga! Har sjukt jäkla ont i låret! Slog det ordentligt! Nåja.

Nu ska ja o Sarah o äta lite bakismat ;) mumma! Ja e såå hungrig! O ja behöver min bakiscola!

Sen händer ingenting. Jofan! Jag ska ju hem på kalas. Släkten kommer ju hem till finström. O rasmus har lagat smörgåstårta tror ja :) mums!

NEj nu måste ja se om ja kommer upp ur soffan, o om ja kan få på mig nå kläder, så ska ja åka efter Sarah :)

Puss o kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0