Andnöd!!

Gudars ja får ingen luft! aah! Fan va trött ja e på å va sjuk hela tiden! Idag har jag o Nora druckit några liter te. Seriöst, minst en kopp varje timme. O lite till. Nå det gick bra o jobba idag. Förutom att jag gick runt o kippa efter andan o nös hela tiden :p
Efter jobbet åkte jag o handlade. Sen for jag upp till mormor o morfar en sväng, tvättade, övat fiol... Så lite duktigt har ja vart :)

Imorgon jobbar jag bara kort dag på fantasia. Skulle jobbat lång, men bytte bort den. Så ja hinner med fiolen :)
Så blir det fiol nån timme. O sen blir det lite personalfest :) Den årliga discobowlingen, o sen vet vi inte mer. Hemligt :) Vi får väl se vart det bär! Jag tänker inte göra en favorit i repris :p Eller jag hoppas inte. För jag har fortfarande ont på hakan där jag slog mig blå..

Nej..Nu e klockan över 12. Igen. Och jag är uppe.. Ååh! Jagh som skulle duscha o sova tidigt. O ingedera har jag lyckats med :p
Men nu blir det sova iaf. Duscha e överskattat... Eller nått...

Natti!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0