Slut på ledigheten

men tusan vilken bra dag jag har haft :)

Tejpat axeln, hoppat världens finaste Cherokee, som gick kanon bra! På slutet hoppa vi 1.05 (: Mammas "unghäst" ;) Efter det for ja o mamma till stan. Vi åkte till Carolina som hade examens mottagning. Riktigt trevligt :) Goda pajer och tårtor ;)
Sen åkte vi runt stan en sväng, o sen via Fantasia o hämta middag.
Åkte hem till Finström sen, åt lite, o sen åkte ja ut till Hammarland.
Jisses vilken sjukt rolig ridtur!! Jag red Rocky o Emmi islänningen :)
När jag kom till stallet, så var det en liten tjej där med sin dockvagn och docka. Som kommer hon rusandes mot mig o hästarna när ja tog in dom från hagen, o ropar HEEJ! O sen, gick munnen I ETT! :p haha hon var då INTE blyg kan ja säga! Fråga allt från vad jag heter, till om hon fick kratsa hovarna, till att hon förklara varför man kunde se att islänningen va en pojke :p haha det hade hon stenkoll på. Ja trodde ja sku dö! xD Gud så söt hon va, men ja fick aldrig tyst på henne :p

Väl ute på ridturen, kom det flera skrattattacker. Så rolig kväll :) Vi var ner till vattnet med hästarna. Rocky blötte ner ALLT o ALLA! haha när det blir varmare ska vi dit o simma med dom :) Världens finaste strand för hästarna!! Efter vi vart ut, red vi lite dressyr.

Nu ska ja försöka sova. E sjukt trött!
Jobba sig lite imorgon igen då. Snark!

Natti!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0