Ledig! :D

Guu så skönt!

Igår kväll fick jag trevligt sällskap (: hihi
Vaknade halv 8, men somnade om snabbt igen (:

Jaha.. Ja tänkte va tusan ska ja göra idag då. Ja kan åka ut o rida. Ne, just det, Miia o Wilma ska ju rida lektion ikväll. Sola då? Nehe, var e solen då? Umgås med nån? Nehe, alla jobbar. Det blir till o städa då :p KUL! nä.. Hehe men ja ska få en överraskning av mamma :D Tror ja vet vad det är ;) hihi O är det det ja tänker på, kommer ja bli vääldigt glad :D Om, så kommer ja lägga upp en bild sen :)

Ikväll har vi spelning på Jan-Karlsgården. Jag ska leda :) Är inte så värst nervös. Brukar nog va det när det e jag som håller i det. Det kommer väl ;)

Imorgon är ja ju ledig igen :) Då blir det o åka hem o rida. Sen ha ja o Julia planerat att åka ut o fiska :D Ha längtat så efter det! Älskar o fiska! Hoppas på bra väder så man får lite färg :)

Nu måste ja fortsätta städa, sen till apoteket efter smörja till mina utslag ja fått :s Sen hämta hammare från mormor o morfar, o sen fixa inför kvällen :)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0