Kväll i Hammarland

Igår va ja hem o red min finaste ponny <3
Dock skulle man inte tro att han e en 18 årig gammal tjock ponny. Han betedde sig som om han vore min 4 åriga unghäst!! Ojoj. Wilma kom med på Basil, o vi for ut på långtur till Bamböle.
Innan det hjälpte ja mamma tvätta fönster o dammsög lite. Sen tvätta ja bilen också :)

Efter det åkte ja ut till Hammarland. Där va vi ett gäng, spelade kubb och badade bastu. Riktigt trevligt! :)
Vid halv 11 åkte ja o Emilia ut på en barbacka tur med Rocky och Kalsi (stavning?). Skulle bara va ute en stund, men vi va hemma vid 12 :p Nå, mysigt var det :)

Inatt ha ja sovit dåligt :/ Fick ordentlig nackspärr igår. Emmi smörja med nån salva o gav med vetekudde. Känns lite bättre. Så går runt med den där kudden nu.

Ska snart ut på en promenad. Imorgon om förkylningen är bättre tänkte ja åka till Avancia. Och klippa mig.

Idag blir det jobb 15-ca23. Skönt med sovmorgon :) Men lite lat blir man... Ja ligger fortf i sängen (A)

Men nu ska ja lag mig upp! O gå ut :)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0