Kickoff

Var ledig igår. Skönt!
Vaknade dock på soffan :p

Va till Avancia med Åse, o nu e det bara o köra o träna axeln. Dock höll ja på å svimma efteråt. Hade ätit för dåligt :s
Sen lunchade jag med Alex. Krille kom också ^^
For vidare ut till Hammarland o red Rocky (: For ut på en mystur. Eller ja.. Haha ja hade ingen aning om var jag va :p Så ett tag trodde ja att ja aldrig skulle hitta hem igen :p haha ja, ja har världens sämsta lokalsinne..
Efter mycket om och men kom ja hem igen. For in till stan igen o fixade mig. Så kom min snälla bror efter mig o skjutsade mig till La Strada.
Vi åkte sen vidare till Espholm, där hela jobbgänget var samlat. Kul att vi vart så många! :)
Såklart vann ju då vårt lag, kaninerna, 5 kampen :D En flaska skumpa ;) mums!
Till slut var det bara järngänget kvar. Vi drog vidare till KLinten, o sen for ja hem.
Mår helt bra idag :)

Ha vart o lunchat med mamsen <3 Guu så gott det va! Var till choklad, o åt riktigt god sallad.

Nu håller ja på å plockar lite. Måste packa, för ikv sover ja i Finström. För imorgon drar vi till Grönan :D TJOOHO! Jag, Wilma, Elin, Julia och Andreas :) Guu va ja längtar!!!!  Kommer bli såå kul!

Men innan det, så ska ja rida lektion för Sussi med Rocky boy :) Ska bli intressant! O kul! :)

Men nu måste ja sätta igång o göra nått. Måste via banken o ta ut massa pengar också. Eftersom ja lovat bjuda Wilma på ALLT imorgon :) Var ju min födelsedagspresent åt henne!

Puss o kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0