Inte länge kvar nu...

typ...20 min :)

Haft en riktigt trevlig kväll med alla nära o kära :) Tack alla underbara människor som kom <3 En rolig kväll med mycket skratt. Kusin med familj kom också (: Som ja inte sett på hur länge som helst! 1-2 år kanske? Mera?
Nå, tårtan o pajen är slut. O ja! Ja lyckades med både och :D Supergott vart det ju!
Fick jätte fina blommor. Frågan är bara hur länge dom kommer va så fina.. :p ehm.. Ja ha dödat alla mina stackars blommor..

Imorgon ska ja egentligen till fysioterapeut, meen.. Känns kanske inte så nödvändigt. När ja vet vad det är. Så måste ringa o avboka imorgon bitti. Hmm.. Kanske inte så populärt. Nåja.

Sen ska ja o Gisse på tivoli :D yey! Sen är det jobb som gäller, 15-23.
Hoppas det blir en trevlig dag :) Man fyller inte 20 flera ggr :)

Skulle behöva klippa mig också. Det får bli...kanske på onsdag. Ni vill inte veta när ja klippte mig senast.... ehm..

Nå, om man sku plocka bort lite, o sen gå å sova. E jätte trött. Ovanligt..

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0