Inte hunnit..

Har inte hunnit eller orkat skriva något här.

HAr jobbat långa dagar varje dag. Idag är jag faktist ledig!
Jobbat 9-20 alla dagar.
I förrgår va ja o red Emmis Rocky (: Gick mycket bättre än förra gången!

Igår red jag Basil. HAn va såå pigg! :p Jag o WIma va ute närmare 1½ timme. Det var skönt väder!

Inatt sov ja hos mamma o pappa. Vart väckt halv 8 imorse. På min lediga dag..... Men, ja måste till stan till Åse igen. Åkte till Medimar o fick axeln tejpad. Känns lite bättre. Före det va Wilma till tandläkaren, o ja gick på promenad me Acke. Ja tänkte att ja kunde gå å hälsa på på jobbet, men så såg ja, att klockan va ju bara halv 9... Hanna o Bogdana börja först 9. Nåja, gick runt halva stan.

Nu e ja hemma. Ja o mamma har städat. GILLAR INTE!!! :p
Men nu ska vi gå ut till stallet. Idag ska vi hoppa :D GILLAR! Blir nog o hoppa båda två. Eller ja o WIlma turas om kan ja tro.
Sen tror ja det bär av till stan en sväng. Har hundra miljoner grejjer ja behöver göra, men hur ska ja hinna??! Fast ja steg upp så tidigt.
Får se om ja kanske åker till Emmi sen ikväll o rider (:

Imorgon är det jobb 10-19.
Söndag är jag ledig igen :) Men har då också fem miljoner saker att göra. Snark...

Nå, nu måste ja ut!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0