ÅM vinnare i hoppning 2010

JAA! :D Är så superglad! Jag och Cherokee är åländska mästare i hoppning 2010!! :D är såå supernöjd över dagen!

Steg upp vid 8 o gick ut o fixade stallet o hästarna o packade i bilen.
Åkte iväg till Sleipner, hela vägen var det allsång! :) O pepptalk!

Först ut var det WIlma o CHerokee i ÅM kval 2, 80 cm. Skitsnygg runda! Snabb omhoppning, vilket blev en första plats! :)
Sen var det min o Cherokee´s tur i ÅM kval 2, 90 cm. Jag var jätte nervös. Grundomgången kändes SKITBRA!! Allt bara flöt på. Sen gasa vi på i omhoppningen, o det resulterade i en 2a plats :)
Det var bara att ladda om batterierna till finalen, som får vår del var på 95 cm. Jag var ännu nervösare till den! Vi har ju startat 1m förut, men aldrig kommit runt felfritt. Alla red grundomgång först, vi var nolla! HAde nog inte fått många stilpoäng :p
När grundomgången var klar, var det bara jag och Ida Nordlund som var klara för omhoppningsfinalen!
Finström-ponny-pensionär power ;D hihi
Jag var först ut, jag var SJUKT nervös! Men vi kom runt felfritt!! :D
Sen var det Idas tur. Dom fick dock ett stopp på 2a hindret. Väldigt synd! Superfina rundor!
Så, jag är åländsk mästare!! :D Är sååå glad!!
Basil o WIlma gick clear round i 75 cm (:

Åååh ja e såå glad! Mammas pojke :')
Jo ja måste erkänna, att efter kvalet, tror ja det va, eller var det grundomgången i finalen, så började jag gråta.. Jag var så lycklig! Jag var såå stolt över Cherokee!

Puss o kram

O puss på världens finaste och bästa ponny, som jag älskar över allt annat!


Kommentarer
Postat av: ida

Hahah, näsat år blir det finströms ponnypower igen! ;)

2010-06-13 @ 14:51:05
URL: http://idan-smilexd.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0