Så glad!

Allt känns så bra nu :) Det enda jag kan klaga på, är min axel.¨

Jobbade 13-19.30. Var rätt lamt nu senare mot kvällen, så fick gå en halv timme tidigare.
Åkte o fixade några saker åt min Axa (:
Sen åkte ja ut till Hammarland. Ja hjälpte Emilia och Carolina när dom skulle löshoppa sina små (: Gick riktigt bra :) fast efter det var ja helt slut! haha
Så ja o Emmi fick för oss att åka o simma :p Ringde till finaste o fick med han. Först var det iskallt, men sen gick det riktigt bra!
Efter det åkte vi hem till "min man" ;) Sen skjutsa ja hem Emmi, o nu e ja hemma.

Jag vill ha imorgon :)
Då får jag två snyggingar hit o sova ;) hihi

Nu ska ja kolla klart tv, sen sova. Jobba 13-20 imorgon igen.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0