Oj!

HAr helt glömt bort bloggen!

Va ha hänt då.. Inte mycket :P Jobbat, ridit, umgåtts.. Det vanliga. O fest också.

Ja o Emilia va till Swe här om dagen o shoppa. Har shoppat för resten av året kan ja säga. Nu e pengarna slut! Nudlar resten av månaden. Nee, tur att man jobbar där det finns massa mat ;p
Har umgåtts med finaste också (: Simmat massa, o myst (:
I fredags vart det partajj. Först va vi alla till Bovik o simmade och solade. Då brände jag upp hela ryggen o låren! Ser för jävligt ut rent ut sagt. O som ja lider!! Fyfan säger ja bara! Ja kvider när ja sover :p
Sen kom det massa folk till mig, o sen for vi vidare till Arken en sväng. Sen gick ja o finaste hem o sov.

Igår jobbade jag 12-24. Var meningen att ja skulle jobbat från 15. Men tydligen va folk sjuka, o sen hade vi nån catering som det behövdes massa folk till. Nå, det var en helt okej dag! Gick fort :)
Sen kom finaste till mig, o var hela natten.

Nu e ja i Finström. Ekenäsingarna är här, så måste hälsa på dom, och mamma förstås. DOm åker redan imorgon igen så.
Men snart är det jobb, 14-23.30. Typ.

Ska va lite social nu, o sen fixa mig för jobb.

Hah, måste bara säga, att igår va första gången ja va på jobb osminkad :p haha O ja överlevde! :p

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0