Ledig i två dagar!

Fy tusan va skönt!
Hade fått nå nervfel om ja behövt va kvar en dag till.
Gårdagen gick faktist rätt fort. Fanns nog bra mycket o göra. Men fyfan va varmt det har vart dom här senaste dagarna. Närmare 40 grader i köket alla dagar. Sköönt!
O som jag sa! Idag är jag ledig, o det är mulet! JA SA JU ATT DET INTE SKULLE VA NÅN JÄKLA SOL!!! Varenda j*vla gång jag är ledig, är det mulet!!! Ja blir liiiiite lätt trött.. O deprimerad..

Nåja.
Igår åkte först ja o Hanna o simmade till Nabben. Så jäkla varmt o skönt i vattnet! Sen åkte vi o hämtade finaste till jobbet, o så åt vi lite pizza också ;) Drog iväg till Lilla Holmen o simmade en gång till :) Skönt!
Sen vart det tv en stund, men gulle kunde inte hålla ögonen öppna (: Förstår ja det efter 14 timmars jobb i 40 grader varmt kök.

Sjuktsade han på jobb till 8 imorse. Somnade om, sen ringde Alex o väckte mig. Minns dock inte riktigt va hon sa :p haha somnade om, o sen ringde Hanna. Åkte o skjutsade henne.
O nu har ja tvättat o diskat :) Ska städa lite, dammsuga o tvätta golven också.
För om en timme ringer Axa :)

Vid 18 ska ja o hämta Malin och Petra?. Sen kl 19 är det korpmatch!! :D Men gissa om jag är taggad då!! Dock har ja inte rört en boll på 1 år :p Men ja saknar fotbollen så sjukt mycket!!

Nu ska ja börja städa :)

O jo. Allt känns helt underbart bra nu :) <3

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0