Hinner inte skriva

eller va på datan alls nästan. Finns så mycket roligt o göra :)

Ha vart ledig nu i två dagar. Minns knappt va ja gjort i förrgår :p
Jag o gulle sov länge iaf. På riktigt kommer ja inte ihåg! Va ja, mamma och Emilia ut o red kanske? Ja tror det! Jag o ch, Mamma o Grållan, Emilia och Basil :) Sen åkte ja ut till Hammarland. Jag o Emmi åkte o simmade. Sen hjälpte jag, o kollade när hon och Carolina red.
Sen åkte jag o hälsade på Elin medan ja väntade på finaste. Prata skit o kolla American pie :)
Igår sov ja o finaste länge, igen :) Sen åkte vi till Lemland. Där var det Go-Cart som gällde med Krille, Tony, Åsa och Ramona. Skiitkul!! O gissa vem som slog allihopa då??! ;) Ohyes, ja hade bästa tiden! Det ni!
Vilade lite, sen åkte ja till Lilla Holmen o träffade Marielle :) Solade o prata massa strunt. Riktigt trevligt! :)
Åkte hem, kollade tv, o väntade på mamma. Sen åkte vi o handlade, o sen fick vi middag hos mams o paps :) For o pussade på världens finaste hästar också.
Åkte tillbaka till stan o myste framför tvn (:

Imorse sov vi ännu längre ;p haha Emilia kom hit sen så vi måsta lag oss upp då. Åkte in till stan en sväng.
Sen var det jobb som gällde, 15-24. Har gått rätt fort. Ha vart lite upp o ner med humöret. Är lite nervös hur Augustischemat kommer se ut..

Om man kanske sku försöka få lite sömn nu.
Acke gulle kommer hit imorgon :) Ska va hundvakt några timmar innan jobb, 15-24. Vet inte om det kanske blir mera jobb efter det.

Ne, nu natti!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0