Vilken kväll!

Jaa, det vart en riktigt lyckad kväll igår :)

Åkte till Nina, lr ja innan åkte ja till Rökka o köpte korv åt henne ;) Sen fixa vi oss, så drog vi till stadshotellet (: Lite strul där ibörjan, men vi blev på bättre humör sen :) Min Sanna va ut också :D <3

Idag var det upp o gå på jobb som gällde. Inte lika kul... Men det gick :) Ha vart en bra dag!Jobbade 11-19.30. Sen åkte ja direkt till ämnäs o mockade o fixade allt åt Arne. O så hjälpte jag Anna-Maria att ta in lite hästar (:

Nu ska ja i duschen, o sen drar jag till Sanna (: Vi får väl se vart vi hamnar sen.... ;) I can guess..

Imorgon är jag ledig :D Meeen.. Ja har en miljon saker o göra.. Tjoho!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0