Trött, tröttare, tröttast

Gaah va är det med mig! Trött konstant!

Jobbade 10-14. Sen åkte jag o Zandra till mig o red (: Hon red Basil o jag Ch. Gick bra, men KALLT! HATA VINTER!!!! Sen åkte vi till stan igen, o ikv har ja diskat, lagat mat, o plockat lite.
Skulle bara vila i reklamen, meen...mitt iallt hängde ja inte riktigt med i filmen :p Så kan det gå!

Maten ja laga idag var t.o.m god! :O

Imorgon e det jobb igen, 10-14. Sen kommer K med min soffdyna! Finally! :p Sen ska ja o Nina till tillfället efter hennes..bord lr va det nu va :p Sen blir det till Bjärström igen o rida Pillan. OM det inte är snöstorm!


Nu ska ja duscha o sen sova!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0