Stressig helg på kommande...

Jobbat 10-14, sen åkte ja direkt till ämnäs för att ha han om arne :) Jag mockade o fixade allt. Eftersom hon som skulle göra det har gått o brytit armen. Ajaj! Sen for vi ut o galopperade på en stooor åker. Han testade mig först :p men sen jäklar :)
Sen åkte ja in till stan, så ringde nina så åkte vi å åt. Till Fantasia. O FINALLY! Vårt arbetsschema för Februari har kommit upp. Sen åkte vi o plockade upp Madde, så var det flyttning som gällde. ALLA ninas saker skulle från Strandnäs till Hammarland. O det var inte bara en o två saker! Vi hyrde stort släp från Esso. Bilen o släpet var SMOCKFULLT. Jag fick den stora äran att köra :p Nå vi överlevde ;) En riktigt trevlig kväll! :)

Imorgon då... Jaa.. Jobbar först 10-14, sen är det musiklabb som gäller, sen till Sanna o äta tacos, så ska ja dra till arne o fixa åt han, sen är det innebandyträning som gäller, o efter det drar ja till sanna o gänget igen :)

Lördag då.. Har musiklabb igen, 12-14, sen jobb 15-19.30 på fantasia, sen 19.30-04.00 på arken. Jepp, tung dag! O där nånstans ska ja hinna mocka o rida arne!! Söndag lite likadant. Då jobbar jag 12-19.30. Å där nångång ska ja mocka åt Arne o rida. Så ska ja hinna städa butiken också. Nej jag gillar inte den här helgen! Nå, pengar blir det iaf! 13-14 timmar jobb på lördag. Sova 5 tim o jobb sen igen.

Nej hörrni. Nu bädden!

Jobbar med Petra imorgon :)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0