Snart drar jag..

Om ca tolv timmar sitter jag på bussen på väg till Eckerö :)

Idag har ja jobbat 10-14, kort dag. Skönt! Förbannat rolig dag med Petra :D Dock va det ingen höjdar dag för nån av oss ;P hehe
Sen åkte ja direkt hem o red finaste Ch (: <3 Direkt efter det åkte ja till Arne o red han. Gick väl så där idag.. Nå, man kan inte vara på topp varje gång :) Sen efter det åkte ja hem till mams o paps o åt lite, o sen åkte ja, paps o rasmus o kollade på en bil. Riktigt bra bil! Meeen...9000 e. Hmm.. ja e inte gjort av pengar.. tyvärr...

Efter det ´bar det av till staden. Ja hämta upp alex, vi åkte o handla, tankade, o hämtade mina käder. Sen har hon hjälpt mig o städat butiken (: Tack gumman! <3

Nu ska ja packa, o sen gå å lägga mig.
För imorgon åker ja till Bollnäs :D Men före det ska ja hinna åka till Arne o mocka o fixa allt åt han, sen hinna rida också. Hmm.. Får se hur det går. Måste ju stiga upp mitt i natten..
Nå, båten går halv 2. Tror ja :p Sen blir det tåg. Nathalie kommer o möter mig till tågstationen :D <3 hihi

Nu måste ja packa!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: alex

allt för dig:)<3

2010-01-13 @ 23:49:06
URL: http://aforselius.blogg.se/
Postat av: Lucia

Mycket fint häst....Vill verkligen börja rida fast med min dotter =)



Hej !

2010-01-13 @ 23:55:16
URL: http://prinsessbell.blogg.se/
Postat av: johanna welin

är det du på headern? supersöt bild!

2010-01-14 @ 00:57:42
URL: http://johannawelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är jag o min ponny! :)



Rida är verkligen jätte roligt! Jag rekommenderar det! :D

2010-01-14 @ 13:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0