Slö dag...

Har inte gjort nånting vettigt idag. Jo ja var o red till Ämnäs. Det gick helt okej :) Fast han fick nå ryck där... Drog en repa i ridhuset, o sen va han helt hispig! Han vart skiträdd när nån öppnade dörren. Tönt... Ja e van :p
Sen åkte jag hem till Finström igen, o tog min tvätt, o tvättade lite till. Tog med min bror o åkte mot stan. Prata massa skit i bilen (: Via Select efter chips, dipp o juice ;) yammi!
Ikv har vi kollat på tv. Bara tagit det lugnt. Behövs efter gårdagen.

Snart ska ja nog bege mig mot sängen.
Imorgon är det jobb 15-19.30. Skönt me kort dag (: Före det ska ja hinna hem o rida, o sen till ämnäs o rida. Sen måste ja via Jennifer o hämta min väska.

Idag fyller världens finaste och bästa häst år! Min älskade Cherokee blir 18(!) år idag! <3
Syns eller märks inte nånstans! Häromdagen spela han så rövare! Han betedde sig som en 5 åring. Han tog inte ett enda skrittsteg på heela ridturen. Trava o takta. Suck. Knasen <3

Nej nu bädden!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0