Saxofonspel...

Lektionen gick bra! :) Han skötte sig utmärkt! I slutet hoppade vi 1m. Skitkul var det :D Gillar o hoppa han.

Efter det åkte ja till finström, prata lite med mamma, hämta lite grejjs, sen drog ja in till stan o hämtade upp Nina (: Vi har ätit, spelat guitar hero, OCH saxofon! Japp, ni läste rätt. Jag har lärt mig spela saxofon :D O fy ini norden va kul det var :D Hade ju så duktig lärare ;) Inte har ja ju lärt mig allt heller. Men mkt :) Kan spela massa låtar :D hihi en riktigt trevlig kväll :)

Hur vart det med städandet då? hmm.. bortglömt.. imorgon kanske ? :p nja.. har två hästar o rida, Ch o Arne. Så ska ja fixa allt åt arne också. Seeen... skulle ja o Sarah träffas o disskutera lite.. ;) O sen ska ja träffa Alex också :) Ja vill ju spela sax igen :D

Imorgon ska ja jobba, 10-14. Hoppas ja överlever dagen... Kan ju hoppas det.. VILL INTE!!

Efter det är det som sagt rida som gäller. Sen måste ja plocka ur volvon, eftersom den ska till skroten. Efter det bär det in till stan igen. Så får vi se va som händer (:

Nu måste ja försöka sova.

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: alex

du ska busa med mig;)

2010-01-19 @ 16:25:32
URL: http://aforselius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0