Övertrött så det sjunger om det!

Jepp, det är jag! Humorn är riiiiktigt låg nu :p hehe
Nå, gruppspelet gick bra :) Hoppas ja får ledigt från jobbet. Vill med till Sthlm :) Kommer nog bli riktigt kul!
Sen efter det åkte ja o Hanna å åt :) Sen skjutsa ja hem henne, o ja for till Fantasia o prata massa strunt. O gratis arbete ;) I löööve maj jåbb! Not..

Nu sitter jag här. Väntar på att Nina ska ringa (: Joo ja e lätt övertalad.. Tyvärr. Men först kanske jag ska få min soffkudde? :) Nå, nu tror ja ja tänker steka lite plättar faktist (:

Imorgon jobb 11-19.30. Gillar inte!! 3 hästar o sköta om o fixa allt åt. Jäkla skitjobb. Som sagt, jag har verkligen inte tid o jobba :p

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0