Näe, seg igen...

Det e ja verkligen! Ja skrev faktist ett inlägg här tidigare idag, men tror ni inte att internet haka upp sig då??! Jäkla skit...

Nå. Igår jobbade ja mer än ja skulle. Tog Elins pass på Fantasia. Så vart 9-15, 16-19.30. Både ja o Krille åkte dit. Så det var vi hela dagen (:
Efter det åkte ja hem. Då hade ja tänkt åka o handla, gå ut o gå, laga middag, o hämta min tvätt. Ne klockan 8 var det någon som släckte åt mig! Kl 04.30 vaknar ja, me tvn igång, datan surrar, alla lampor på. O bilen parkerad precis utanför dörren :p Gick till sängen o somnade om :p Liiite ont i nacken idag.

Jobbade med Petra idag :) Jobbade kort dag, 10-14. Sen åkte ja hem till världens finaste ponny o red. Hmm men den jäkeln tänkte bocka av mig när vi galopperade på åkern :p


Nu sova!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Gisela

Haha, jag tänkte på det här om dagen, när det stod 'powernap' på ditt pm på msn :D Jag visste exakt hur det skulle sluta, hihi :D

2010-01-13 @ 09:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0