Middag, spel och krog

Det bestod gårdagen av.

Först var det middag ute i Hammarland me lite folk :) Gooott va det! Antrekåt ;)
Sen var det speldags. Alias var det som gällde. Jag o Jeanette ägde totalt! ;) Sen bar det av mot staden och arken. En trevlig kväll! Dock inte riktigt som jag hade...tänkt mig. Eller... Nä. Men kul hade jag :)
Sen va Linus pappa snäll o kom efter oss (: Tydligen va ja väldigt sugen på ägg när ja kom hem... :p hmm

Idag mår man väl lite som man förtjänar. Men man får skylla sig själv :) Ska diska upp ALLT idag. Så ja blir av med skiten. Sen måste ja dammsuga o tvätta golvet. Men före det ska ja me Alex o äta (: <3 Som förövrigt var väääldigt på G igår.... :p Men det va kul :D

Sen senare ska ja ut till Ämnäs o rida (: O innan, eller efter det, ska ja ut på promenad. Har fått alldeles för lite frisk luft dom här senaste dagarna. Eller veckan kanske... Sen ikv blir det LUGNT. Tack o lov. Faast..imorgon var det prat om partajj. Igen. Hmm. Sen på tisdag har vi julfest :p Det blir inte nådigt..

Nej om man kanske sku gör nått nu.

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: alex

pussgumma!:)

2010-01-01 @ 22:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0