Julfest

Jaa hörrni... Jag vet inte riktigt om jag överlevde julfesten. Sjukt kul var det iaf! Dock körde vi på bra. "Gratis är gott!" Fyfan.. Aalborg kommer jag INTE att dricka på ett bra tag kan ja säga. Fyininorden!
Först var vi på mariepark o åt middag. Så vart det dans också. RIktigt trevligt :)
Imorse när jag vaknade..jag trodde ja var död!! Ja mådde så skit! Sen kände jag, fan va ont i käken och hakan jag har! Senare när ja kom upp ur sängen sa såg ja, uppsvullen haka och ett blåmärke!! What the fuck??!
Jag var visst lite ostabil på fötterna utanör Mariepark. Ja vet inte om ja trilla, eller halka, men en ordentligt smäll vart det! Ja kan inte skratta, eller sjunga. O inte göra stora rörelser me munnen. Huur lyckas jag?? Vaaaarje gång... Nykterist? Jatack. Nå. På fredag är ja väl på gång igen :p

Åkte med Alex till Fantasia idag... Vadå mobbad? :p Stark av Elin att orka på jobb :)
Sen så måsta ja åka till ämnäs o mocka. Det va inte kul kan ja säga :p
Nu ikv va ja o träffa alex en stund :) Via select, o sen o lämna lite filmer.
Jo, o ikv har ja lärt mig mitt "nya jobb". Jag har ett litet extra jobb (:

Imorgon ska ja jobba, 10-16. Jobbar me Petra :) Kommer bli mobbad? Jepp, duktigt!
Sen ska ja troligen träffa Hanna, o vi ska äta :) Sen blir det gym med Gisela :D gilla!
Får se hur snygg jag kommer vara imorgon då ;) haha uppsvullet o blått ansikte ^^

Nej nu måste ja duscha, o sen sova.

Gonatt!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0