Väldigt kort dag

Fick gå hem tidigare idag. Hade inte mycket idag. Ganska dött. Men riktigt rolig dag faktist! Hoho. Idag kom vi fram till att jag behöver nån som ser efter mig, o så behöver jag byta jobb :p Mobbning på jobbet, o pinsamt att servera :p ojoj... En lyckad dag :)
Åkte hem, åt lunch med mormor o morfar. Snart ska jag ut o fixa stallet. Blir inge rida idag, är svinkallt!! Nu när det blåser är det så mkt kallare! Höll på å frös ihjäl igår så.
Sen ikv måste jag städa butiken. För imorgon hinner jag inte. Då ska jag till byn o spela fiol.
Sen blir det bastu ikv (: Efter det mys i soffan.

Imorgon jobb igen. Sen fixa allt, sen blir det fiolspel uppe i byn. Ska öva till söndagens program.

O imorgon kommer familjen hem. Äntligen! :p Så får ja flytta hem till mig igen!

Nu ut! O frysa....

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0