Ursäkta...

att jag är lite trög med att blogga. Men jag har varken lust, tid eller ork :s Jag satt o fundera, det har jag gjort mycket den senaste tiden, jag jobbar på 5 ställen!! 3 olika arbetsgivare. Men vart tar alla pengar vägen? Hmm.. Vill nog inte veta heller.
Igår jobbade jag 10.30-19.30. Vilken dag :p Jobbade med Petra o Nora. Ojoj säger jag bara. Ja vet inte vad dom var på för humör :p Flumm hela dagen var det iaf :p Sen var jag ansvarig efter 4 igen. Det gick nog bara bra :) Båda dagarna har jag jobbat med tjejer som inte kunnat kassan alls. Men det har nog gått bra :) Vi har vart duktiga :)
Efter jobbet åkte jag till mormor o morfar. Vi prata lite om bilen. Dom ska sponsra bilen lite :) Tack!!
Sen åkte ja hem en sväng, pratade me Hanna bla :) Sen åkte jag till J. Vi kollade film :) Trevligt!

Imorse när jag kom till jobbet, så upptäckte jag, hmm... Dom är redan 3 stycken här! Då kommer chefen o säger: nä men du ska va ledig. Jasså :D Så det var bara o åka hem igen. För det var ju meningen att Nina skulle ta med mig på en resa, till Luleå :) Men eftersom både hon och jag hamnade på jobb igen, trodde vi, så vart det inge. Men ja... Vi får se :) Kan hända! Men eftersom jag bokat möte på banken halv 2, så kan jag inte åka nu. För jag måste till banken. Det måste göras idag. Ska ta lån till bilen. Det blir ingen stor summa. Men vill ta lite så jag inte blir helt pank :O Det vill jag då inga..

Men om man skulle ta o käka lite frukost nu då. Börjar bli väääldigt hungrig.
Åker jag inte idag, så blir det middag med Hanna banan ikv :) Gillar!!

Nu frukost, sen fixa lite här hemma, sen till banken, sen tror jag det blir promenad. OM jag överlever snön... Usch!! HATA!!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0