Trött

Uscha va trött ja e!

Var ut o red Basil idag. Inge kul! Kallt o förjävligt! Hästen va knäpp också... For me sidan före, for i väg som nån jäkla travhäst på upplopp, steppa o galoppera på stället mitt på vägen...
Fixat allt idag igen. Husch, skulle aldrig klara av det här alldeles själv. Inte om man hade jobb. Skulle bli för mkt.

Nå.. Jag lagade lite mat. Eller nu ska ja väl inte ta i för mkt här... Jag värmde mat :p Sen kolla ja lite tv, spelade lite piano o fiol, sen kom J hit :) Vi kolla tv/film, o han spela lite gitarr.
Snart ska ja o Acke krypa ner i sängen :) Ååh han e såå mysig!

Imorgon jobbar jag kort dag igen. Sen ska ja hämta Acke, o sen bär det hit igen. Fixa allt, o förhoppningsvis rida en häst. Skulle borda städa butiken imorgon. Så slipper jag på onsdag. Nå vi får se.
Nej tusan... Tror vi har spelträff imorgon... Hmm måste kolla det..

Men nu är det bädden som gäller!

Puss o kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0