Stockholm hela helgen!

Som sagt, har tillbringat hela helgen i Stockholm. En jätte lyckad helg! Har haft jätte roligt :) Spelat o umgåtts, riktigt trevligt :) O ätit gott :) Jag o Katja sov på hotell. Lr hytt kanske man ska kalla rummet :p Nå, det gick bra :) Martin kom till oss o prata lite strunt igår kväll :D hihi Har även hunnit gått på stan o shoppat lite. Sån här helg vill jag ha igen :)

Imorgon är det jobb igen. Suck. Men jag är ju ledig nästa helg igen :D Då kaaaanske det bär av till Luleå! :O Alltså... det är långt åt skogarna :p

Imorgon jobbar jag kort dag, men sen bär det av till Arne :) Yey! Rida :D O på tisdag ska jag hem till min älskling :D <3

Nej, nu ska ja spela lite fiol igen :) Ja vart så inspirerad idag :)
Har även haft fram saxofonen :)

O har ett öga på bingolotto också :p

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0