Spela nyckelharpa..

Shit va svårt alltså! Jag fick testa det ikv! Man ska ha tålamod om man ska lära sig det där :) men så är det väl egentligen med allt.
Var hos Erikssons ikv o övade inför söndagen. Gick bara bra :)

Just det.. När ja åkte efter Acke idag. Så vart han så glad så han bara hoppa o for runt, o sen satte ja mig ner på huk o han for runt där o va helt till sig. Så knocka han mig i hakan! När ja satt mig i bilen så ba, vafan e det för hårt jag har i munnen. Då hade det lossna en bit från framtanden på underkäken. Bra där (Y) Jag har inte råd med tandläkare :p Nå.. ja får väl lov o ringa dit imorgon.

Imorgon jobbar jag kort dag. Sen är det nånting som händer..*kollar kalender*.. hmm står inget där. Men det är nått som händer! Men vad... ååh varför skriver ja inte ner allt! när ja äntligen skaffat kalender.
Va ja hatar mitt minne :p

Om man sku hopp i duschen nu. O sen hoppas på att familjen kommer hem så ja får åka hem till mig. Eller kanske ja blir här inatt igen. Skulle inte orka köra till stan... Kanske dom lagar lite mat åt mig...(A) Ja e sååå hungrig!!

Nu duschen!

Puss o kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0