Sjukt jäkla ont i ryggen!

Det har jag!
Hoppade som sagt för Cia idag. Gick väl helt sådär. Han var jätte stark o jätte pigg idag! Jag ramla av för första gången idag. Vi skulle hoppa ett räcke, o sen öva på korta svängar. Jag var på väg åt ett håll å han åt ett annat. Vilket sluta med att jag for in i sarjen o landade sen på knäna. Först kände jag bara att jag hade duktigt ont i knäna o höften. Men skam den som ger sig. Det va bara o hoppa upp igen. Sen när ja satt mig i bilen kände jag ordentligt i ryggen. Jäkla skit...

Sen va ja till Karl-Ers. Gick väl sådär för min del. Hade svårt o koncentrera mig. Dels för att jag hade ont, o dels för... ja... Skit samma.

Ikv har Melle varit här :) Trevligt!

Imorgon är det jobb igen. Men bara kort dag! Sen beror det på hur min kropp mår imorgon. Om ja kanske åker hem o rider.

Men nu måste ja gå å lägga mig. Om Herr E skulle sluta prata så :p

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0