Lever jag?

Hmm.. vi får se efter morgondagen. Men jag tror inte..
Igår hade jag en väldigt trevlig kväll med Sarah o Martin :)
Idag vart ja väckt av Hanna :p Hon ringde o sa att ja måste masa mig upp. Hehe o Grattis till henne som vart 18 år idag :D <3
Nå, ja o Bianca, som sov här inatt :) begav oss mot Hanna, o select :p (min cola...^^) så skjutsa ja bianca till...celie tror ja. Sen drog ja o hanna på fiolläger. Riktigt roligt måste jag säga :) Lite lätta låtar bara... Men annars riktigt kul :) I slutet såg man ju vem som verkligen gillar det vi gör. Dom sa att vi får åka hem om vi vill o inte orkar spela mera. Vi var.... 4 kvar... Men vi hade kul iaf :D O riktigt bra lät det! hihi

Sen va det bara o dra hem o byta om å slänga i mig en smörgås å dra på jobb till Arken. Det har varit en konstig kväll/natt. Ja vet inte.. Har känts lite...jaa ja vet inte :p Men jag har bara gått runt med ett stort leende på läpparna hela kvällen :O Okej, fram till... 1 kanske. Sen fick ja så ont i benen :p O riktigt trevliga o humoristiska gäster ikv, det gillar ja! Jobbade 18-04. Jo, jag är liiiiite lätt trött. O inte nog med det.. Jag ska upp om 4-5 timmar. Sen är det full fart hela dagen o kvällen! Har fiol 11-15, jobb på fantasia 15-19.30, sen personalfest 19.30-?
Hehe o på måndag jobbar jag. OCH Nina :p haha Stackars den som måste jobba med oss :p

Nej hörrni.. NU bädden! För Nina kommer hit imorgon bitti. Vid halv 10 kanske. O nu är klockan 05.00.
Nej usch...

Tack o gonatt!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0