Hus och djurvakt

Gårdagen var riktigt trevlig :) Skönt o prata av sig lite också. Behövs med jämna mellanrum. Jag har alltid varit sån, att jag hållit inne allt. Men det går bättre :) Måste göras om Hanna!
Sen fick jag samtal där vid 2-3 tiden inatt... (A) ooojdå

Imorse begav jag mig till Finström, o nu sitter jag här. Dom har åkt iväg till Romme, o jag har nyss fixat stallet. Ska just ut o rida :) Me finaste Cherokee <3 Sen blir det långpromenad med Acke :) Efter det blir det stan, lämna acke till mormor o morfar, o ja far o städar butiken. Eftersom det var NÅN som inte tyckte att jag skulle sova inatt :p så orkade jag inte upp imorse... Inte så jag hann städa iaf :p
Så måste jag packa lite grejjer också. Sover här inatt.

Ojoj hästarna har rejjs i hagen! O lilla Lisa som ska vara lugn o stilla :s Ja.. Just det.. Det har jag kanske inte nämnt.. Lisa har ju fått fång igen :( Så hon har flyttat hem igen. Hon är groteskt fet också....
Vi håller alla tummar o tår att hon ska bli bra igen. Ålands finaste shettis! <3 Hon bara MÅSTE bli bra!!

Imorgon jobb, 10-14. Hoppas jag! Kan inte jobba dubbla pass den här veckan. Vem ska då sköta stallet? :s Så jag hoppas inte han satt in mig på nå pass.

Men nu måste jag ut. Skriver kanske mer ikv. Om ja ork. O hinner :)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0