Helkväll

Det har vart en helkväll med Hanna :)
Först var det lite bakismat på hesse. Sen drog vi o hyrde filmer. 3 stycken närmare bestämt. Alla 3 var bra :) Sen har vi kollat två filmer på tvn också... Såå.. Riktigt skönt o bara va! Det var inte igår man fick det.
Hanna åkte nyss. Så jag ska bege mig till sängen nu.

Var ju meningen att jag skulle åkt till Swe ihelgen. Till Nina. Men ja..ändrade planer.. :/ Vi som skulle vart upp till Luleå. Nå.. Men väntar jag nån vecka, så behöver jag inte åka upp till Luleå :) Då räcker det med Uppsala... hihi

Imorgon är jag ledig också. Men då ska ja städa resten av butiken, sen ska jag hem till mamma o pappa. Dom åker nämligen o skidar till Romme o skidar, så jag måste hem o sköta hästar, hund, kattor, kaniner...Huset... Jaa.. Jag har o göra! O dom kommer hem först på onsdag!! :O Nå.. Ska bli skönt o få spendera tid med världens finaste häst <3 Får se hur jag gör på nätterna. Tror jag blir där. Annars tar jag Acke med mig så får han bo här med mig :) Jisses va mkt jag har o göra...

Sen är det jobb hela veckan. Ledig först nästa söndag.

Jag vill till Sverige. NU! Jag blir galen snart!!!! :/
Nå...

Nu är det bädden som gäller. Upp rätt tidigt imorgon. Måste hinna hem o få lite instruktioner om mat till alla djuren o så. O hinna med städningen.
O imorgon ska jag rida världens finaste :D <3 Sen hade jag tänkt hinna med Basil också (:

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0