Helgen är äntligen slut

Äntligen! Så det får bli vardag så jag får vila upp mig :p

I fredags. Då jobbade jag 10-14, 16-19.30. Sen drog ja direkt till Melle, där ja fixade mig snabbt å åt, o sen kom Maria efter oss o vi for till Sanna :) Dit kom det folk sen. Singstar bla ;) Sen drog vi till stadshotellet. En riktigt lyckad kväll! Dock sa jag rätt tidigt att jag skulle sluta dricka, eftersom jag skulle upp o jobba 11-19.30. Men en kvart senare efter ja sagt det kommer jag vinglandes med en grogg i var hand :p Alltid... Håhå
Nå, sen vart det o gå till Melle efter stänging. Jag gick direkt till sängen o somna. Medans dom andra fortsatte, å åt mat :p Sen när ja vakna va ja inte ensam i sängen. Haha full säng! Men när ja vakna mådde ja inge bra! Det va direkt o sjunga i toastolen. Ett antal ggr vart det. Ja väckte alla i lägenheten :p haha ingen trodde jag skulle klara o åka på jobb. Men jojo! Orkar man festa så orkar man jobba! Så är det!

Efter jobbet gick ja till Melle, o vi åt lite pizza :) Prata lite o kolla på tv. Sen åkte ja hem. Kolla lite tv, o sen somnade ja på soffan (A)

Idag då. Hade kunnat sova några timmar till. Menmen.. När ja äntligen är ledig så vill ja hinna med allt o lite till!
Nu blir det å åka till ämnäs o rida arne. Men idag ska vi rida för Cia :) Det ser jag framemot!
Sen direkt måste jag åka till Karl-Ers. Där måste vi köra en snabb repetition. Kl 15 börjar allt! Så välkomna till Karl-Ers kl 15 :)


oj va klockan är mycket! Nu måste jag klä på mig o åka iväg!
Hoppas ni får en trevlig dag!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0