Fint, men kallt!

Det är vad det är! O jag gillar det inte :p Bort nu äckliga snö! Kom me plusgrader istället!

Jobbade 10-14. Slött idag me... Sen åkte ja efter Acke o sen via banken. Nu har jag råd å tanka igen :p haha bra Jennifer (Y) Hade en snabb dejjt med Sanna på bensinstationen också ;) hihi
Nu ska ja bege mig ut i kylan. Jag o Ch ska ut på ridtur :) Hujj, kallt!
Sen ikv är det fiolspel uppe i byn som gäller. Ska öva inför söndagens program. Ska tydligen ha något uppträdande på Karl-Ers då. Välkomna ;) Vet inte vilken tid... hmm.. :p

För övrigt har det vart en jäklit underhållande dag! Riktigt rolig! Bara skrattat på jobbet idag! :) Mobbad hela dagen har ja blivit också... :p Men det är smällar man får ta. Självförvållat ;p

Jo, o idag knocka Acke mig på hakan, så nu gick min ena tand sönder. Great (Y) Låter dyrt... Jäkla skit...

Idag kommer familjen hem också. Så sista dagen ja behöver fixa :)

Nu ut!
Skriver kanske mer ikv.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0