Äntligen helg!

Heeelg! Skönt. Fast inte är jag ju helt ledig för det...

Jobbat idag redan, 10-14 på La Strada, men snart bär det av till Fantasia o jobba 16-19.30.
Vilken dag det har varit :p ojoj.. Jag har ont i magen som jag har skrattat idag! hihi
Efter jobbet har jag hört ryktes om att det skulle bli lite partajj! O jag får äntligen träffa Melle:D <3 iih
Men imorgon då... Ja då ska ja jobba 11-19.30. Va meningen att ja skulle jobbat 15-19.30. Men nä... Hmm kanske nån vill byta med mig. Ska kolla. Sen har vi ju genrep inför söndagen också! Jag har missat alla övningar pga av jobbet. Jäkla skit. Så i förrgår va ju första gången ja spelade alla allspels låtar :p Bra (Y)

På söndag då.. Då är jag ledig :) men då ska först Wilma för Cia. Så då hade ja tänkt hinna försöka kolla lite. O innan det då mocka å sånt åt Arne. Dom rider 11.30-12.30. Sen ska ja rida för Cia 12.30-13.30. O sen ska ja vara på Karl-Ers kl 15.00.

Aja .. Det blir nog bra det där.

Nu måste ja fixa lite o packa o så. O hinna vila några minuter.

Ha en trevlig kväll allesammans! Kanske vi ses i dimmorna! ;)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0