AAaaah

Alltså jag blir galen! Igår kom jag inte in på bloggen, o idag kommer jag inte in på msn! Va fan! Kom igen...

Ja, igår.
Ja jobbade kort dag, 10-14. Sen åkte jag, Rasmus o pappa o kollade på bil. En volvo v40. Som idag är min :D Jepp, jag köpte!
Sen efter det åkte jag till Arne. Mockade o fixade allt, sen red vi lite dressyr. Sen måsta ja bara fara ut på åkern o galoppera :D Körde lite intervallträning. Han vart riktigt trött! Efter det åkte jag till mamma o pappa å åt lite. Sen bar det av hemåt igen.

Idag jobbade jag kort dag igen. Skönt med korta dagar! Eftersom jag har så mycket fritidsintressen! :p
Efter det åkte jag o plockade upp pappa, o vi for o skrev på alla papper, o nu är volvon min :) Jag som sa att jag inte skulle ha en volvo igen :p Nästa kan jag lova att inte blir en ;)
Nå.. Jag är supernöjd :)
Sen åkte jag hem till världens finaste häst :) <3 Vi for ut o lalla i skogen. Tänkte galoppera på den stora åkern, men det var sjuuukt mycket snö! Gick över knäna på Ch :p Lite väl mycket var det..
Efter det vart jag bjuden på mat hemma igen :) Hmm...jag har inte varit i mitt kök på... jaa.. åtminstone 4 dagar :p hehe Inte min favorit plats nej.

Ikv hade jag tänkt städa butiken. Ja, jag har ännu ett extra jobb! Som städare (Y) Bra betalt :)
Men jag gör det imorgon istället efter jobbet. För ikv tänker jag ta en långpromenad. Jag känner att jag behöver frisk luft!

Imorgon jobbar jag lång dag på fantasia (gillar inte!!) 10.30-19.30. Jag hatar o jobba så långa dagar. Va hinner o orkar man göra efter jobbet då? Jo ingenting! Inge me hästar iaf, för då är det ju kolsvart!
Nå, efter jobbet måste ja ju städa butiken då.

Men nu ska ja ut :)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0