Trötter

Nämen oj vad ovanligt! ;P haha
Hade klockan på ca halv 11. Men ja. Ja vakna för typ en kvart, tjugo min sen. Så en timme senare :p hehe ups. O missat samtal från chefen hade jag också. Men hade glömt på ljudlöst o den va på laddning så ingen vibration heller. Så jag sov som en stock.

Jag ska ta fram fiolen nu. Måste riktigt sätta igång med övandet nu. Lektionerna börjar snart igen. Sen har jag spelningar på gång. Sen ska jag ha "övingsskola" med dom spelande i fiolföreningen. Ska bli jätte kul tycker jag! :) Då får jag också känna på hur det är att vara lite lärare. O det är ju det jag lite har i framtidsplanerna. Just nu iaf.
O sen har jag blivit väldigt taggad med att öva, o bli bättre. Bara några små ord, gör så mycket!

Jaa va ska jag göra senare idag då. Jo, Hanna kommer till stan :D<3 Vi ska till Avancia o träna. Sen ska vi äta :) Seeen...ska vi göra något vääääldigt roligt!! Det e nånting jag inte kommer o berätta förrens bara några dagar innan ;) hihi 57 dagar kvar ;) Fast ja tror inte ja kommer kunna hålla mig o inte berätta :p haha

Ska öva nu!

Puss o kram




Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi :D jaag vill fixa denna fina planen nuuu, förbannade melle ;) haha puss

2010-12-28 @ 01:32:04
URL: http://glassflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0