Skitdag!!

Fyfan vilken jäkla skitdag!
Vaknade med världens huvudvärk = dagen förstörd.
Pallra mig upp iaf ur sängen, fast ja bra kunde ha legat där hela dagen. ÅKte till Alko o köpte en massa vin åt mamma o pappa.
Åkte hem till Bjärström. Ja o Wilma for ut med hästarna. Men det vart nog inte sån jätte seriös tur. Huvudet höl l på å sprängas, o kroppen värkte.
Kl 15 var det jobb på Fantasia som gällde. Typ sjukt tråkig dag. O den börja ju dåligt. Såklart. Fel pizzor, o tappa flaskor.. Great.
Kom hem, somnade på stört. Ont i kroppen, huvudvärk, snart har jag ingen röst kvar. Har nyst sjuhundrafemtioelva gånger. Kan inte den här jävla förkylningen ge med sig snart???! Ja e helt slut i kroppen.

Imorgon ska ja ju på Zumba! Men vi får väl se hur det blir med den.. Ja vill verkligen! Är Maria som håller den!
Sen hade ja tänkt åka hem till mamma o pappa o rida. Men det får vi också se hur det blir.

Usch va ja e nere :( Jävla skitdag!
O lyckats än en gång.. Jag ska alltid förstöra! Ja blir galen. Kan ja inte bara ta vara på det jag har? Tydligen inte. Tror det är något fel på mig?

Äh. Nu tänker ja fortsätta sova. Men ska förflytta mig till sängen nu. Sovit på soffan sen halv 8.
O hoppas på att morgondagen känns bättre. Annars tänker ja inte stiga upp!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0