Nyårsplanerande

Vaknade, eller ja, blev väckt kvart i 10 imorse. INTE KUL.. Men det var bara o kliva upp snällt.
Julia och Marielle kom efter mig. Vi åkte o köpte allt till imorgon. Så nu är allt på grejj :D Känns skönt.
Bara det största problemet kvar då. Städning och möblering :P haha jisses, borde ha börjat för flera veckor sen o städa om ja ska bli klar.
Nå, Julia och Marielle kommer hit ikväll. Vi ska förbereda inför imorgon. Kanske Andreas också skulle komma :)

Va med Sanna till sjukhuset. Tog blodprov. Usch..

Köpte en kjol idag också. Men efter ja köpte den, blev jag arg, o for till gymmet..
Körde ett ordentligt pass, o fick ut..frustration skulle jag nog kalla det.

Va via Fantasia o hälsa på kollegorna :) Taggade till julfesten, hehe. Kommer bli sjukt kul julfest!! Så härligt gäng!

Förövrigt har jag sagt upp mig från jobbet också. Känns bra nu. Känns som ja tappat 5 kilo :p Men nu e det gjort!

Är sjukt jäkla hungrig nu. Ha kommit in i nån period nu att jag skulle kunna äta hur mycket som helst! Inte bra!
O snart kommer mamma med kallrökt lax från jobbet åt mig. MUMS!!

Kanske jag skulle stänga ner här, sätta på mina dansband, o börja reda upp!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0